شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد در مدرسه علمیه معصومیه

حوزه/ حجت اسلام والمسلمین احمد رهدار گفت: اولین ویژگی مرحوم شیخ محمدحسین فرج نژاد، انقلابی بودن ایشان بود؛ ما خوشحالیم که دوستی داشتیم که تا آخرین لحظات حیاتش در حال خدمت بود و با ایمان از دنیا رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نخستین مراسم بزرگداشت دکتر محمدحسین فرج نژاد استاد سواد رسانه ای و عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه در مسجد مدرسه معصومیه قم و با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه برگزار شد.

این مراسم پس از انجام آیین تشییع پیکر مطهر این استاد سواد رسانه ای حوزه برگزار شد.

دکتر فرج نژاد و خانواده وی شب گذشته در اثر حادثه دلخراش رانندگی دار فانی را وداع گفتند.

این مراسم با قرائت سوره مبارکه الرحمن و ختم قرآن کریم آغاز شد.

سپس مراسم روضه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد رهدار رئیس مؤسسه فتوح اندیشه سپس در تکریم این طلبه محقق به ایراد سخن پرداخته و گفت: اخوت که در آیه « إنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ » آمده است دو نوع می باشد؛ یکی از آن ها اخوت نَسَبی و دیگری اخوت ایمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین رهدار تصریح کرد: غم از دست دادن برادر ایمانی غم سنگینی است؛ ما خوشحالیم که دوستی داشتیم که تا آخرین لحظات حیاتش در حال خدمت بود و با ایمان از دنیا رفت.

وی با اشاره به اینکه از برخی روایات به صراحت برمی آید که اخوت ایمانی از اخوت خانوادگی مهمتر است افزود: ما یک برادر ایمانی را از دست دادیم و شایسته است به پاس این برادری خصوصیات نیک ایشان را یاد کنیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع)بیان داشت: اولین ویژگی مرحوم شیخ محمدحسین فرج نژاد انقلابی بودن ایشان بود؛ امام خمینی رحمة الله علیه فرمودند که حکومت اولین فلسفه وجود دین است.

در ادامه مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون
خبر تلخ و غم انگیز درگذشت فاضل گرانقدر، پژوهشگر ارجمند و فرهیخته جناب مستطاب آقای محمدحسین فرج نژاد(طاب ثراه) به همراه اعضای خانواده(ره) در سانحه رانندگی موجب تاسف گردید.
فعالیت علمی و رسانه ای اثرگذار و هدفمند در حوزه انقلاب اسلامی و اهداف آن از جمله یادگارهای آن دانشور متعهد است که عند الله مأجور خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان، دوستان و همکاران آن فقید سعید، از درگاه خداوند متعال برای ایشان و اعضای خانواده شان، غفران و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، سلامتی و شکیبایی مسئلت می نمایم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه"

در پایان این مراسم شرکت کنندگان به ذکر توسل پرداختند و برای مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد و خانواده وی طلب مغفرت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    خدا لعنت کند اسراییل و نوکرهاش را
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    ایشان رو شهید کردند نه تصادف