جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه کتابخوانی حرم

حوزه/ مسابقه کتابخوانی «برترین نعمت» از ۳۱ تیرماه تا ۸ مردادماه ۱۴۰۰ در سامانه مسابقات کتابخوانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام (سابقون) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتابخانه آستان مقدس بانوی کرامت با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور مسابقه کتابخوانی «برترین نعمت» را با محوریت کتابی با همین عنوان در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

این مسابقه از ۳۱ تیرماه تا ۸ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه به سامانه مسابقات کتابخوانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام (سابقون) به نشانی https://quiz.amfm.ir مراجعه کنند.

جوایز این مسابقه شامل ۲۰ نگین متبرک بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ۲۰ بسته کتب دینی و مذهبی و ۱۰ بسته تبرکی چادر و روسری متبرک بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می‌شود که به قید قرعه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.

کتاب برترین نعمت شامل چهل نکته درباره غدیر است که در ۱۴۹ صفحه به قلم سیدکریم واعظ حسینی در انتشارات زائر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به چاپ رسیده و به قیمت ۵ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha