جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره آموزش

حوزه/ گروه تبلیغی منتظران شهادت، دوره آموزش مجازی رایگان تربیت نوجوان را برگزار می کند.

محمد مهدی رزاقی مسئول بخش آموزش گروه تبلیغی منتظران شهادت  به خبرگزاری حوزه گفت: هدف از تولید و عرضه این دوره ، ارتقاء بخشی سطح آگاهی والدین و علی الخصوص مادران،  در حوزه تربیت نوجوان بوده است.

وی ادامه داد: معمولا والدین در امر تربیت فرزند با مشکلاتی روبه رو می شوند که اغلب آنها با آموزش و آگاهی بخشی، قابل حل خواهد بود.

رزاقی افزود: وقتی والدین ما با شرایط منحصر به فرد دوره نوجوانی آشنا نباشند و نتواند با نوجوان از موضع صحیحی ارتباط برقرار سازند، قطعا دچار مشکلات و اختلالاتی می شوند که در آینده تبدیل به یک بحران می گردد.

رزاقی در ادامه با بیان این نکته که هنوز در تولید و عرضه محتوا های تربیتی جای کار بسیاری وجود دارد، عنوان کرد: البته نباید به تولید تعداد محدودی از دوره های تربیت فرزند، علی الخصوص دوره طلایی نوجوانی، بسنده نمود و برای تصحیح فرزند پروری نسل آینده باید عزمی راسخ و همتی پایدار به کار بست تا این امور مورد استفاده قرار داده شود.

این فعال فرهنگی در پایان بیان داشت: اعضای گروه تبلیغی منتظران شهادت با تولید و عرضه دوره رایگان آموزش مجازی تربیت نوجوان با تدریس حجت الاسلام والمسلمین مجید همتی، در قالب ۱۰ جلسه ۲۰ دقیقه ای، سعی در اقدام در این مسیر ارزشمند را داشته اند.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده این دوره به بخش مرکز آموزش نرم افزار مسجدی ها مراجعه نمایند:

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sayberwar.masjediha&ref=share

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha