شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / مراسم تشییع پیکر مطهر استاد محمدحسين فرج‌نژاد ، همسر و فرزندانش

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: مرحوم دکتر فرج نژاد، حقیقتاً مجاهدانه و خستگی ناپذیر به فعالیت علمی و پژوهشی اهتمام داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت درگذشت جانسوز مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد و خانواده اش در سانحه رانندگی اظهار داشت: مرحوم فرج نژاد سال ها در عرصه رسانه و فضای مجازی به فعالیت می پرداخت و از ویژگی های بارز ایشان این بود که صرفاً کنشگر نبود بلکه به صورت علمی، رسانه و فضای مجازی را می شناخت و به تحلیل و پژوهش درباره آن می پرداخت.

وی افزود: از حدود دو سال پیش که در انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه بیشتر با ایشان آشنا شدیم، به عینه می دیدم که این بزرگوار چقدر مجاهدانه و خستگی ناپذیر به فعالیت می پردازد، ضمن آن که ایشان خود از پایه گذاران تشکیل انجمن بود و به عنوان عضو هیئت مدیره نیز نقش بسیار مؤثری ایفا می کرد.

رئیس انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه همچنین گفت: یکی از ویژگی های بارز ایشان پشتکار بالا بود و این که از ابتدای صبح تا آخر شب مشغول به فعالیت علمی و پژوهشی بود و ان شاءالله تربیت شاگردان بسیار و نوشتن آثار متعدد، باقیات الصالحات این بزرگوار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha