پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / مراسم تشییع پیکر مطهر استاد محمدحسين فرج‌نژاد ، همسر و فرزندانش

حوزه/ پیکر محمدحسین فرج نژاد پژوهشگر، نویسنده و از فعالان برجسته فضای مجازی کشور و چهار عضو خانواده‌اش، امروز پنجشنبه به یزد منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیکر محمدحسین فرج‌نژاد طلبه نخبه و جهادی دیشب در حرم مطهر بانوی کرامت تشییع و  آیت‌الله سعیدی ،امام جمعه قم بر پیکر وی نماز خواند.
بر اساس این گزارش: پیکر محمدحسین فرج نژاد پژوهشگر، نویسنده و از فعالان برجسته فضای مجازی کشور و چهار عضو خانواده‌اش، امروز پنجشنبه به یزد منتقل و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام‌جمعه یزد و مردم و مسئولان در تکیه امیرچقماق یزد تشییع شدند.
ادامه مراسم امروز در شهرستان ابرکوه برگزار و در بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده می‌شوند.
محمد حسین فرج نژاد، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات سواد رسانه فضای مجازی حوزه علمیه قم و از اساتید برجسته سواد رسانه و صهیونیسم پژوهی در اثر سانحه تصادف(برخورد موتور با پژو ۲۰۶ در بلوار الغدیر) به همراه فرزندان و همسرش جان باختند.
فرج نژاد استاد مسلم بحث‌های نقد فیلم بود و بیش از ۲۰ سال پیش کتاب اسطوره‌های صهیونیستی سینما را منتشر کرد، همسر او از فعالان عرصه فرهنگی قم و کشور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قمی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    1 2
    حال که ایشان از دنیا رفت و خدایش رحمت کند. ای کاش نیروی انتظامی یک بار برای همیشه جلوی بیقانونی موتور سواران را بگیرد آخه پنج نفر با موتور سیکلت آن هم توسط یک محقق حوزه علمیه قم و بی اعتنایی راهنمایی رانندگی به این بیقانونی
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 0
    روحشان شاد
  • محمد یاسین IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    روحشان شاد پسرش محمد رضا همکلاسی من بود