سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان باید با توسعه مهارت های متناسب با شرایط اقلیمی و بومی و همکاری بخش های دولتی و مردمی فضایی برای اشتغال زایی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با صدور بیانیه ای اظهار کرد: نامگذاری هفته ای با عنوان "مهارت"، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش و مجاهدت مردان و زنانی است که با تأسی از سیره انبیا و ائمه اطهار(ع) با تعلیم و ترویج مهارت آموزی قدم در وادی تعالی جامعه بر می‌دارند.

وی افزود: دانش، پژوهش و مهارت ضروری است. اگر دانش و پژوهش عجین و همراه با مهارت افزایی باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود؛ ظرفیتی که در استان هرمزگان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نیز توسعه سواحل مکران وجود دارد، آینده خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می تواند با توسعه مهارت‌های متناسب با شرایط اقلیمی و بومی استان هرمزگان با کمک بخش خصوصی، حمایت های بخش دولتی و همچنین مشارکت خیرین و نهادهای مردمی اشتغالزایی را افزایش دهد. 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروزه ایجاد اشتغال ضرورتش بیشتر از دیگر امورات است؛ ما در این زمینه در کنار شما و صدای شما در استان و در سطح ملی خواهیم بود تا شاهد رونق اشتغال در سطح استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبادی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب فرا رسیدن هفته ملی مهارت و ششم مرداد را به تمامی کارشناسان، مربیان و مدیران خدوم در بخش دولتی و آزاد فنی و حرفه ای استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها نامگذاری شده؛ ارتقا و توسعه مهارت آموزی و موفقیت همه شما عزیزان را شاهد باشیم.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha