شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقه غدیر خم

حوزه/ مسابقه بزرگ غدیرخم در سه رشته نقاشی، شعر و داستان و کتابخوانی از تاریخ اول تا ۱۰ مرداد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد دهقان، مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از برگزاری مسابقه بزرگ غدیر خم در سه رشته خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان، مسابقه شعر و داستان غدیر ویژه نوجوانان و مسابقه کتابخوانی ویژه جوانان و بزرگسالان از عید قربان تا عید غدیر خم برگزار می شود.  

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، گفت: مسابقه بزرگ غدیرخم به منظور ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با غدیر و امامت برگزار می شود.

مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه یزد افزود: مسابقه نقاشی ویژه کودکان ۶ تا ۱۰ سال می باشد که بچه های عزیز می توانند نقاشی های خود را با موضوع غدیر و امامت به این مسابقه ارسال نمایند.

حجت الاسلا دهقان ادامه داد: نوجوانان ۱۱ تا ۱۵ سال نیز می توانند شعر و داستان در مورد غدیر و امیرالمومنین علی علیه السلام را به صورت تصویری و کمتر از ۵ دقیقه از خود ضبط کرده و فیلم داستان گویی و شعر خوانی خود را برای مسابقه ارسال نمایند.

وی گفت: مسابقه کتابخوانی نیز با محوریت خطبه پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر خم می باشد که علاقمندان می توانند با مطالعه خطبه حضرت، در این مسابقه کتابخوانی شرکت نموده و به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

دهقان در پایان افزود: زمان برگزاری مسابقه بزرگ غدیر خم از تاریخ اول تا ۱۰ مرداد می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط مسابقه و دریافت فایل مسابقه کتابخوانی و همچنین جهت ارسال نقاشی و کلیپ های تصویری خود، به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به نشانی hyazd.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ربابه IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام سایتی که اعلام فرمودید اصلا امکان دسترسی نداره ممکنه پاسخگو باشید
  • آهو عباسلو IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    نظرم مسکن است