پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ حسن عبد الله مفتی صور و جبل عامل

حوزه/ شیخ حسن عبد الله گفت: امیدواریم که نمایندگان مجلس لبنان، نخست وزیر را برای دولت آینده انتخاب و مأمور به تشکیل دولت کنند، تا مایه آرامش داخلی و اعتماد خارجی شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن عبد الله مفتی صور و جبل عامل لبنان طی سخنانی گفت: امیدواریم که نمایندگان و فراکسیون های مجلس، نخست وزیر را برای دولت آینده انتخاب و مأمور به تشکیل دولت کنند، تا مایه آرامش داخلی و اعتماد خارجی شود.

دولت آینده باید به دور از سهمیه بندی و باند بازی باشد

وی با بیان اینکه دولت آینده باید به دور از سهمیه بندی و باند بازی باشد، افزود: مسئولیت نمایندگان مجلس تنها انتخاب نخست وزیر نیست، بلکه باید در روند تشکیل دولت مانع تراشی و تسویه حساب نکنند.

مسئله فلسطین باید محور درگیری عربی اسرائیلی باشد

شیخ عبدالله با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین باید محور درگیری عربی اسرائیلی باشد، گفت: هنگامی که در سال ۱۹۷۸ و ۱۹۸۲ رژیم غاصب صهیونیستی جنوب لبنان را اشغال کرد و دولت از مسئولیت ملّی خود شانه خالی کرد، فرزندان امام موسی صدر، مقاومت را برای مقابله تشکیل دادند و برای وطن عزّت و کرامت به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: اکنون می ترسیم که همان وضعیت پیش بیاید؛ چراکه دشمن با سوء استفاده از بحران های اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی لبنان بر طبل جنگ و تجاوز می کوبد.

ارزش انسان نزد خداوند در خدمت به انسان، رضایت خداوند و پایبندی به ارزشهای اجتماعی است

مفتی صور و جبل عامل در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: ارزش والای انسان نزد خداوند متعال در خدمت به انسان، رضایت خداوند متعال و پایبندی به ارزشهای اجتماعی است. بحران بهداشتی مانع برگزار شعائر دینی مسلمانان و مسیحیان جهان شد و امسال نیز مراسم حج این چنین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha