چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی مبلغان خوزستان در راستای بررسی پرونده های مبلغان برگزار و نسبت به صدور رتبه تبلیغی آنان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی مبلغان خوزستان با حضور دکتر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ تخصصی، نماینده حقوقی معاونت فرهنگی و تبلیغی و جمعی دیگر از مدیران و کارشناسان امر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه پرونده های مبلغان مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به صدور رتبه تبلیغی آنان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

یادآور می شود توانمندی علمی مبلغان بر اساس ارائه مدارک تحصیلی مرتبط حوزوی، دانشگاهی، یا گواهی شرکت در دوره‌های مراکز آموزش مهارتی و کاربردی و... احراز و توانمندی مهارتی آنان مانند توانایی و مهارت مبلّغ در برقراری ارتباط تبلیغی مؤثر با مخاطب و یا در محیط‌ های تبلیغی و یا در قالب‌ های ارائه معارف و اهداف تبلیغی (مانند کلاس داری، اجرا و مجری‌گری، مشاوره چهره به چهره و پاسخگویی، مناظره، منبر و خطابه، روایتگری، نمایشگاه داری و...) بر اساس، مدارک آموزشی، نمونه کار، قبولی در آزمون و مصاحبه احراز می‌ شود.

لازم به ذکر است، مبلغان می توانند با مراجعه به لینک (اینجا کلیک کنید) نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha