جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با اشاره به انسجام طلاب خوزستانی برای پیگیری مطالبات مردمی، گفت: هم اکنون ۱۴ مدرسه علمیه به‌صورت میدانی در صحنه بوده و مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به تشکیل جلسه شورای نهادهای حوزوی خوزستان، اظهارداشت: این جلسه باهدف انسجام گروه‌های جهادی خوزستان جهت خدمت‌رسانی به مردم بحران‌زده، تشکل شد.

وی با اشاره به برخی مصوبات این جلسه، گفت: «به‌خط کردن گروه‌های جهادی به‌صورت منسجم برای حل مشکلات اجتماعی مردم در حوزه آب»، «احصاء مشکلات مناطق و تلاش برای پیگیری میدانی آن‌ها از مسئولین» و «ارتباط با سران عشایر جهت جدا کردن فرزندان غیور عشایر از صف آشوبگران» سه مصوبه اصلی جلسه شورای نهادهای حوزوی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه گروه‌های جهادی چندین روز است که به‌صورت خودجوش در تأمین آب شرب مردم تلاش می‌کنند، گفت: در کنار تأمین آب شرب، پیگیری برای وصل آب کشاورزیِ کشاورزان نیز از جمله پیگیری‌های گروه‌های جهادی در این مدت بوده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به انسجام گروه‌های تبلیغی خوزستان برای کمک‌رسانی به مردم، گفت: هم‌اکنون مدارس علمیه سوسنگرد، حمیدیه، هویزه، شادگان، ماهشهر، کوی علوی اهواز و کوت عبدالله منطقه کارون، به‌صورت میدانی در صحنه بوده و مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه چندین مدرسه علمیه نیز به‌صورت معین مدارس علمیه فوق‌الذکر را پشتیبانی می‌کنند، افزود: در حال حاضر، مدارس علمیه امام خامنه‌ای، فاطمیون، ولی‌عصر(عج) و امام خمینی(ره) اهواز و همچنین مدارس علمیه ایذه، شوش، و الوان به‌صورت معین، دیگر مدارس را همراهی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به حضور مؤثر طلاب در صحنه پیگیری مطالبات مردمی، اظهارداشت: چندین ماه است که حوزویان خوزستان به تبعیت از علمای بزرگش، مشکلات مردم خوزستان را فریاد زده و هم‌اکنون نیز با همه توان علاوه بر خدمت‌رسانی در مناطق بحرانی، به‌صورت میدانی نیز پیگیر اصلاح وضع موجود نیز هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha