جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان امنیتی باید با تالارهای متخلف برخورد کنند؛ چراکه آنها تمام شهر را به هم ریخته‌ و آسایش را از مردم گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهارداشت: همانگونه که دشمنان از اجتماع کفار و منافقین برای ضربه به اسلام استفاده می‌کنند، اجتماع مومنین در روز جمعه علاوه بر ثواب عظیم و معنوی محلی برای منکوب کردن دشمنان و بدخواهان اسلام است.

وی گفت: در نماز جمعه مشکلات جامعه اسلامی شنیده می‌شود و حرف‌هایی گفته می‌شود که دشمن از آن می‌ترسد؛ به همین دلیل، قطعا دشمن اگر بتواند، تمامی این اجتماعات را تعطیل خواهد کرد؛ چراکه می داند دوام و استمرار انقلاب به دلیل همین اجتماعات است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گریزی به اعتراضات خوزستان زد و با بیان اینکه دشمنان همواره از اجتماعات اعتراضی سوء استفاده می‌کنند، گفت: دشمن در خوزستان به دنبال همین است تا امنیت کشور را هدف قرار دهد، اما مردم خوزستان مثل همیشه آگاه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمن می‌خواهد با ترور و ایجاد رعب و وحشت امنیت کشور را توسط عده‌ای به خطر بیندازد.

وی گفت: دولت باید از قبل تدابیر لازم را برای چنین روزهایی می‌اندیشید و مشکلات را چاره‌جویی می‌کرد تا عده‌ای بدخواه، امنیت کشور را به هم نزنند.

امام جمعه یاسوج در پایان با انتقاد و گلایه از وضعیت تالارها در استان و شهر یاسوج گفت: تالار ها واقعاً برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند! کسانی که عروسی دارند نباید مزاحم خواب و استراحت مردم شوند، در ساعت‌های آخر شب بلندگوها و تیراندازی مردم را کلافه کرده است.

وی گفت: مردم حقوقی دارند که باید این حقوق رعایت شود این کارها توسط تالارها ظلم به مردم است که آسایش را بر هم می‌زند.

امام جمعه یاسوج مسئولان مربوطه را خطاب قرار داد و گفت: با تالارهای متخلف برخورد کنید؛ آنها تمام شهر را به هم ریخته‌اند و آسایش برای مردم نگذاشته‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha