پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار توجه به مشکلات استان های جنوبی شد و بیان کرد: از تمامی مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مدیران محترم در استان های «بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان» تقاضا دارم به مشکلات اساسی این استان های زرخیز، توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در پیام آدینه «خداداری و خداخواهی» را یکی از مهمترین اصول حیات انسان تراز شخصیت والای الهی دانست و تصریح کرد: هدف زندگی انسان، سعادت و رستگاری، معنویت و رفاه مادی و تمدن و عدالت اجتماعی در پرتو عبودیت و دینداری است؛ دینداری یعنی محوریت تمامی امور حیات انسان دستورات خداوندی و رضایت الهی باشد، آنگاه این زندگی خدایی، عنایت الهی را در پی خواهد داشت.

امام جمعه بوشهر با اشاره به پیش رو بدون عید غدیر خم و تبریک این عید به ویژگی های فرهنگ علوی پرداخت و  گفت: فرهنگ علوی عبارت است از ایمان، تقوا، اخلاق، ولایتمداری، عدالت و مبارزه با فساد، مردم داری، زندگی پاک و بدون گناه، معاد گرایی و صبر و استقامت می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین پیش رو بدون تولد امام کاظم(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: این امام مظهر صبر و استقامت و ملقب باب الحوائج است. آن امام(ع) همواره مردم را به پرهیز از گناه و داشتن حیای الهی توصیه می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: نماز جمعه یک هدیه الهی در راستای تعالی شخصیت انسانی، و محل تحقق توفیقات عبادی و بصیرت سیاسی و اجتماعی است. نماز جمعه عامل وحدت در سایه ولایت و زبان گویا، رسا و شیوای مردم در عرصه بیان نیازهای همه جانبه است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در استان گفت: متأسفانه وضعیت قرمز بیماری کرونا فضای استان عزیز بوشهر را بار دیگر فراگرفته است. برای کنترل، مهار و تبدیل شرایط حاد آن به وضعیت عادی لازم است تخت ها و تجهیزات بیمارستانی کامل تر گردد، پزشکان، پرستاران و کمک پرستاران بیشتری در صحنه حضور داشته باشند و به کادر درمانی استان کمک نمایند، واکسیناسیون عمومی گسترده و تسریع شود و مردم عزیز نیز با مراعات دقیق شیوه‌نامه های بهداشتی همکاری لازم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار توجه به مشکلات استان های جنوبی شد گفت: از تمامی مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مدیران محترم در استان های جنوبی (بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) تقاضا دارم به مشکلات اساسی این استان های زرخیز، ولایی و وفادار به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی توجه ویژه شود و پیش از آنکه مردم عزیز این استان ها دچار مشکلات زیست محیطی و اجتماعی شوند به درخواست ها و کمبودهای آنان رسیدگی کنید

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بی گمان با عنایات الهی دولت جدید به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین الله رئیسی و همچنین نهاد های انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و مردم گرانقدر و ارجمند استان خوزستان همانند حماسه آفرینی های خود در دفاع مقدس در کنار مسئولان دلسوز و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات پیش آمده را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha