سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اجتماع جهادگران حوزوی با موضوع «بحران آب» در اهواز

حوزه/ اجتماع جهادگران حوزوی پیرامون مسائل اخیر استان خوزستان با موضوع «بحران آب» برای «نقش‌آفرینی در قالب ید واحده» در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجتماع جهادگران حوزوی پیرامون بحران آبِ خوزستان، با حضور علما، فضلا، اساتید، مدیرگروه‌های جهادی و جمعی از فرماندهان جهادی در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این نشست علاوه بر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان»، «حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان»، «حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی»، «حاج حسین یکتا، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع)»، «حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان» و «حجت‌الاسلام ذوالفقاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان» به سخنرانی پرداختند.

بر اساس این گزارش، «شفاف‌سازی مسائل اخیر برای مردم»، «نقش‌آفرینی در قالب ید واحده»، «تقویت فعالیت جهادی و عملیاتی در کنار کار رسانه‌ای» و «انجام کارهای بنیادی حول مساله آب» از جمله موضوع‌های طرح شده در این نشست بود.

در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز در خصوص آخرین وضعیت مسائل استان، خروجی پیگیری‌ها از مسئولان کشوری و استانی، ثمره نشست ویژه بررسی مسائل خوزستان باحضور رئیس‌جمهور منتخب به سخنرانی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha