شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حریزاوی

حوزه/ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حماسه‌ای که در تبلیغ و ایستادن در کنار مردم خوزستان رقم خورده، نباید فراموش شود؛ به همین دلیل "طلاب جهادی" روایتگر درد مردم در بحران آب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، در اجتماع جهادگران حوزوی که با موضوع «بحران آب» در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه «وَ جاءَ مِنْ أَقْصَا الْمَدِینَةِ رَجُلٌ یَسْعی‌ قالَ یا قَوْمِ اتَّبِعُوا الْمُرْسَلِینَ»، اظهارداشت: حضور به‌موقع طلاب و نیروهای جهادی فتنه را از بین برد، هرچند دشمن دارد شبانه‌روز طراحی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که طلاب و مبلغین روزانه با مردم همراه هستند، گفت: این همراهی با مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها وظیفه طلاب و جهادگران حوزوی است.

حجت‌الاسلام حریزاوی، با تأکید بر اینکه جنگ امروز، جنگ روایت‌هاست، بیان کرد: طلاب باید روایت کنند که چه بر مردم گذشته است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان این‌که جریان بحران آب به‌واسطه سد تنظیمی و... ایجاد نشده بلکه سیاست‌گذاری چند دهه‌ای است که حتماً باید کارشناسی شود، ادامه داد: مسأله سدسازی نیم‌قرن پیش کنار گذاشته شده اما در ایران اسلامی و بعد از انقلاب به‌عنوان مهم‌ترین مساله حفظ محیط‌زیست انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه حتماً باید کارهای بنیادی انجام شود و وظیفه ائمه جماعات، طلاب و فعالان نیز تبیین رنج مردم است، خاطرنشان کرد: مساله آب، یک عارضه و قابل رفع است، حتماً دشمن برای این عارضه نقشه داشته است.

حجت‌الاسلام حریزاوی، از جمله عوامل مشکلات را سوء تدبیر مسئولان برشمرد و گفت: اعلام جدی می‌کنیم که پای کار مردم و انقلاب ایستاده‌ایم و اصلاً هم خسته نمی‌شویم و کوتاه هم ‌نمی‌آیم و حالا نیز با دو برابر ظرفیت کار می‌کنیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پیگیری از ریاست سازمان در خصوص توجه بیشتر به استان خوزستان، بیان کرد: در همین راستا شاهد افزایش ۵۰ درصدی روحانیون و مبلغین و صددرصدی گروه‌های رسانه و فعالان رسانه‌ای هستیم.

وی با بیان این‌که حماسه‌ای که در تبلیغ و ایستادن در کنار مردم رقم خورده، نباید فراموش شود و در حوزه جنگ روایت‌ها نیازمند آوینی ها هستیم، افزود: شش گروه مستندساز پای کار آمده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha