پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بازدید حاج حسین یکتا از طلاب جهادی حوزه علمیه اصفهان در منطقه زلزله زده پاتاوه

حوزه/ مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها با تأکید بر اینکه فرمانده میدان در عملیات‌های جهادی امام جمعه است، گفت: امروز گروه‌های جهادی اگر تخصصی پای کار نیایند و حد عملیات و مخاطب و... را برای خود تعریف نکنند، هم از جایگاه حکمرانی و هم از جایگاه ساماندهی حرفه‌ای کم می‌شوند؛ به همین دلیل اعتقاد قلبی بنده این است کار جهادی باید "آخوند محور" شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حسین یکتا، مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها، در اجتماع جهادگران حوزوی اهواز، پیرامون مسائل اخیر اظهارداشت: امروزه حکمرانی حلقه‌های میانی و کارهای جهادی، میدانی و عملیاتی را می‌خواهیم.

وی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی اگر تخصصی پای کار نیایند و حد عملیات و مخاطب و... را برای خود تعریف نکنند، هم از جایگاه حکمرانی و هم از جایگاه ساماندهی حرفه‌ای کم می‌شوند؛ به همین دلیل اعتقاد قلبی بنده این است کار جهادی باید "آخوند محور"، "مسجد محور" و "تریبون محور" شکل گیرد.

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در کار جهادی کاری بکنید که چشم دنیا را بزند؛ لذا اگر در کار اجتماعی تخصصی عمل نکنیم موفق نخواهیم بود.

یکتا، با تأکید بر اینکه فرمانده میدان در عملیات‌های جهادی "امام جمعه" است، گفت: اگر می‌خواهیم وارد این میدان شویم باید قوی وارد شویم. نیروی انسانی در این عرصه بسیار مهم است و در بازدیدهایی که داشتم، نیروهایی در استان دیدم، غصه خوردم که چرا دیر دیدم، نیروهایی با هوش بالا که می‌توانند بالفعل در حد بین‌الملل باشند.

وی با آرزوی پای کار آمدن استاندار انقلابی، حرفه‌ای و کار بلد پای مشکلات و دغدغه‌های استان خوزستان، خاطرنشان کرد: اگر نیروهای استان خوزستان دست‌به‌دست هم دهند، معضلات و مشکلات یکی پس از دیگری حل می‌شوند.

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها با بیان این‌که خداوند متعال امام جمعه خوبی به مردم استان خوزستان داده، گفت: ثمره خیلی از طلاب و نیروهای بسیجی از تلاش‌های آیت‌الله موسوی جزایری است. آن چیزی که از حاج‌آقا موسوی فرد می‌بینم این است که چه‌کار کنیم دائم و ساری در میدان باشیم و دیر نکنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    علاقه به حکمرانی دنیا در شما خیلی شدید است.