چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی شیعه شناسی امیرالمؤمنین(ع) در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: در مدارس علمیه از سوی طلاب و روحانیون گروه‌هایی برای احصای مسائل و مشکلات روستاها و حوزه تحت پوشش تشکیل شود تا بتوان به دولت آینده که دولتی انقلابی و مردمی خواهد بود کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در اجتماع جهادگران حوزوی که با پیرامون مسائل اخیر برگزار شد، اظهارداشت: در راستای اتخاذ تصمیم مناسب برای ورود منسجم حوزویان خوزستان در بحران اخیر، جلسه شورای نهادهای حوزوی خوزستان برگزار و سه موضوع مهم به تصویب رسید.

وی با اشاره به برخی مصوبات این جلسه، گفت: «به‌خط کردن گروه‌های جهادی به‌صورت منسجم برای حل مشکلات اجتماعی مردم در حوزه آب»، «احصاء مشکلات مناطق و تلاش برای پیگیری میدانی آن‌ها از مسئولین» و «ارتباط با سران عشایر جهت جدا کردن فرزندان غیور عشایر از صف آشوبگران» سه مصوبه اصلی جلسه شورای نهادهای حوزوی بود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه بیان کرد: لازم است در مدارس علمیه از سوی طلاب و روحانیون گروه‌هایی برای احصای مسائل و مشکلات روستاها و حوزه تحت پوشش تشکیل شود تا بتوان به دولت آینده که دولتی انقلابی و مردمی خواهد بود کمک کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور تأکید کرد: مشکلات در استان خوزستان بسیار است و حضور روحانیت به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت می‌تواند بسیار به دولت کمک کند تا مشکلات احصا، دسته‌بندی و اولویت‌بندی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha