چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/نشست خبری دکتر زاکانی نماینده محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس

حوزه/ دکتر زاکانی در پیامی درگذشت پژوهشگر مجاهد دکتر محمد حسین فرج‌نژاد و خانواده وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پژوهشگر مجاهد دکتر محمد حسین فرج‌نژاد و خانواده ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله  و انا الیه راجعون
خبر تلخ مصیبت درگذشت مظلومانه پژوهشگر فرهیخته، فاضل حوزوی و همکار عزیزمان در دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر محمدحسین فرج‌نژاد و همسر و فرزندان‌شان، موجب تأثر فراوان شد.

مجاهدت مخلصانه آن مرحوم و دغدغه او برای ساماندهی فضای مجازی و تربیت فعالان رسانه‌ای انقلابی، دغدغه‌ای بود که بیش از دو دهه از عمر کوتاه اما با برکت خویش را وقف آن کرد و تا آخرین روزهای عمر خود در آن مسیر پای فشرد که حضور آن مرحوم دو روز قبل از ارتحال، به نمایندگی از مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس جهت دفاع از طرحی که سال‌ها برای آن خون دل خورده بود، گواه آن است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم به حوزه علمیه قم به جهت تربیت چنین فضلای مجاهدی، تبریک گفته و به تمامی شاگردان، همکاران و دوستان ایشان به‌ویژه پژوهشگران «میز فضای مجازی و رسانه» دفتر قم مرکز پژوهش‌ها، تسلیت عرض کرده و توفیق ادامه مسیر این محقق مخلص را از خدای منان طلب نمایم.

همچنین برای پدر، مادر و سایر بازماندگان آن پژوهشگر انقلابی، صبر و اجر و نیز برای همسر و فرزندان مرحومش که همگی در سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفتند مغفرت الهی مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    خوب