جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: سران عشایر با من تماس گرفته و آشوب گران را محکوم کرده‌اند. گفتند که این‌ها از عشیره و طایفه ما نیستند و ما از آن‌ها تبری می‌جوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در آیین تشییع شهید ضرغام‌پرست، سخنان خود را با آیه «إنا لله و إنا الیه راجعون» آغاز کرد و گفت: همه ما عزادار و بسیار متألم و دل‌سوخته هستیم؛ پدر شهید را دیدم! به من گفت که فرزندم را در راه خدا دادیم. فرزند ما فدای خوزستان شد.

وی با بیان اینکه علما در طول تاریخ خادم مردم بوده‌اند، گفت: راه علما و مردم همواره یکی بوده است؛ تا زمانی که اعتراض و مشکلی بود، ما نیز دوشادوش شما نسبت به وضع موجود اعتراض و هم‌صدا با یکدیگر مطالبات مردم را پیگیری کرده‌ایم.

آیت‌الله موسوی جزایری بیان کرد: به چه گناهی ضرغام ما را کشتند! درحالی‌که شنیدم حتی به دستش اسلحه هم نبود!.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، گفت: سران عشایر با من تماس گرفته و آشوب گران را محکوم کرده‌اند. گفتند که این‌ها از عشیره و طایفه ما نیستند و ما از آن‌ها تبری می‌جوییم.

وی تصریح کرد: مردم اگرچه نسبت به وضع موجود گله‌مند و معترض هستند، که ما هم معترض هستیم، اما هیچ‌گاه روی برادران خود اسلحه نمی‌کشند. مردم خوب می‌دانند که آشوبگران نه دنبال منفعت مردم که فقط قصد به حاشیه کشاندن مطالبات مردمی را دارند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان گفت: آشوبگران از صف مردم نیستند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم به راه مردم بازگردند.

به چه گناهی مأمور نیروی انتظامی را کشتند درحالی‌که حتی اسلحه به دستش نبود!

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha