پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید

حوزه/ سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین(ع) یزدل، برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل شامگاه جمعه یکم مرداد ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین(ع) یزدل با حضور روحانیون، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار مقدسی، رئیس بازرسی دفتر سپاه قدس، در این مراسم، با تبریک فرارسیدن عید ولایت، به نقش سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی در تشکیل نیروهای مقاومت در سراسر دنیا برای مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی با نیروهای افغانستانی فاطمیون، برداران عراقی حیدریون، برداران پاکستانی زینبیون و برداران آذربایجانی حسینیون جبهه مقاومتی را تشکیل دادند که موجب نابودی حکومت داعش در ممالک اسلامی شد.

وی افزود: سردار سلیمانی با آموزش و متحد کردن نیروهای جهادی در سراسر دنیا توانست داعش را از بین ببرد.

مشاور فرمانده سپاه قدس، به نقش مستقیم سردارسلیمانی در پیروزی حلب و موصل اشاره کرد و گفت: در حالی که داعش با تصرف موصل به طرف بغداد در حال پیشروی بود و نیروهای عراقی در موصل تسلیم داعش شده بودند و نخست وزیر آن کشور هم خبر نداشت، سردار سلیمانی با جمع آوری و سازمان دهی نیروهای سپاه بدر، امام علی عصائب ، کتائب و... عراق توانست شهر موصل را  از حضور نیروهای تکفیری داعش پاکسازی کند.

سردار مقدسی، متقاعد کردن روسیه در نبرد با داعش را از مهمترین اقدامات سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: در حالی که پوتین در اتاقش منتظر ملاقات با سردار سلیمانی بود، این سردار رشید اسلام در کاخ کرملین شروع اذان بلندگفتن برای اقامه نماز کرد.

وی، افزود: تشکیل یک نیروی مردمی شاخص در دنیا به نام حشدالشعبی که امروز خار چشم آمریکا و غرب می باشد از دیگر افتخارات سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی است.

رئیس بازرسی دفتر سپاه قدس، در پایان به نقش سردار سلیمانی در تشکیل گروه‌های مقاومت در یمن اشاره کرد و گفت: یمن امروز به عنوان گروه انصارالله و قدرتمندترین ارتش منطقه در برابر سعودی‌ها، امریکا و اسرائیل می جنگد.

لازم به ذکر است، مدیحه سرایی محمودیان از هیئت رزمندگان اسلام، خاطره گویی خانواده‌های معظم شهدا، اجرای سرود، برپایی نمایشگاه و تصاویر شهدا در ورودی مراسم از جمله برنامه های بیست و دومین یادواره  ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل بود.

سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل برگزار شد

سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل برگزار شد

سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل برگزار شد

سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha