پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خادمیاران

حوزه/ مسئول کانون خادمیاران رضوی سیدالشهدا از دیدار و عرض تبریک به خانواده های شهدای محله خواجه عمید اصفهان در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد.

حمیدرضا دافعیان، مسئول کانون خادمیاران رضوی سیدالشهداء، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت مجموعه خدمات فرهنگی- ولایی را در این منطقه از اصفهان برگزار می کنیم.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدای دفاع مقدس و به ویژه اولین شهید مدافع حرم اصفهان، ابوالفضل شیروانی، افزود: خادمیاران رضوی سید الشهدا بر همین مبنا درب منازل خانواده این شهدا حضور یافته و با اجرای گروه سرود ومولودی خوانی، متبرک ساختن منازل خانواده شهدا به پرچم حرم علی ابن موسی الرضا(ع) ضمن تبرک و عرض ادب، بر سر درب منازل این شهدا پرچم علی‌ بن ابی طالب(ع) را به مناسبت عید الله اکبر غدیرخم نصب کردند.

دافعیان در ادامه از دیگر برنامه های مرتبط با این ایام از سوی این کانون خدمت رضوی یاد کرد و گفت: برای ایجاد شادی و نشاط  بین اهالی این منطقه، بر سر درب منازل مسکونی پرچم ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام نصب و کاروان های شادی در حد بضاعت راه اندازی می شود.

وی گفت: در دهه امامت و ولایت تعداد ۵۰۰ عدد بسته آموزشی بین کودکان محله خواجه عمید توزیع و در راستای معرفت و شناخت بیشتر کودکان با سیره علوی در دهه ولایت، مجموعه اقدامات فرهنگی انجام می دهیم.

مسئول کانون خدمت رضوی سیدالشهدا در ادامه از نورافشانی در شب عید غدیر در مسجد سیدالشهدا این محل خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه با همکاری پایگاه بسیج این منطقه برگزار می شود.

حضور خادمیاران رضوی درب منازل شهدای اصفهان +عکس

حضور خادمیاران رضوی درب منازل شهدای اصفهان +عکس

حضور خادمیاران رضوی درب منازل شهدای اصفهان +عکس

حضور خادمیاران رضوی درب منازل شهدای اصفهان +عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha