سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مهدی مقامی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و مشاوره‌ای در مجتمع‌های مسکونی طلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مقامی، معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام این خبر، گفت: کانون‌های فرهنگی و مشاوره‌ای در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به طلاب و خانواده‌هایشان در مجمتع‌های مسکونی حوزویان تأسیس شده است.

وی با اشاره به اهداف این طرح، عنوان کرد: تأسیس این کانون‌ها به منظور توسعه آموزش‌های قرآنی، اخلاقی و تربیتی، جهت بهره‌مندی طلاب و خانواده‌های ایشان انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: در کنار دیگر فعالیت‌های فرهنگی، ارائه خدمات مشاوره‌ای در عرصه‌های خانواده، ازدواج، تربیت فرزند و... در قالب مشاوره فردی و دوره‌های آموزشی با حضور مشاورین توانمند مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در دستور کار این کانون‌ها قرار دارد.

حجت‌الاسلام مقامی در پایان یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، این کانون‌ها از ابتدای مردادماه فعالیت خود را آغاز کرده و به ارائه خدمات به طلاب و خانواده‌هایشان می‌پردازند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha