سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام نواب

حوزه/ هفتمین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جمع دیگری از خادمان ضیوف الرحمن از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هفتمین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جمع دیگری از خادمان ضیوف الرحمن از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت مجازی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم اظهار کرد: این عزیزان راهنمای خادم زائران بودند،  همه آنان خادم ضیوف الرحمن و اعتاب مقدسه بودند. از نزدیک شاهد علاقه مندی و ابراز علاقه زائران با روحانیان بودم.


وی با بیان اینکه روحانیان نقش مطلوب را در کاروان ایفا کرده و زائران گرد وجود ایشان به انجام مناسک می پرداختند، تصریح کرد: خدمت به زائران، آثار دنیوی و اخروی فراوانی دارد. در نزد خداوند به شکل دیگری است و در نزد بندگانش نیز به شکل مطلوب صورت می گیرد که خداوند خدمات این روحانیان را به خوبی ارج می نهد.


سرپرست حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: روحانیان از سعه وجودیشان در کاروان ها  برای زائران استفاده می کنند. روحانیان کاروان در جلساتی که با زائران دارند از آموزه های پیامبر و معصومان علیهم السلام می گویند و از سیره و عملکرد معصومان علیهم السلام بیان می کنند.


این گزارش حاکی است، در بخش دیگری از این مراسم مجازی آقای حاج حمیدرضا رمضانپور از مداحان اهل بیت علیهم السلام به ذکر مصیبت و روضه خوانی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha