جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ازدواج های پر خرج امروزی برای جوانان کشور سخت و نگاه آنها به ازدواج امری دست نیافتنی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با حضور در رزمایش همدلی و اهدای ١١٠ سری جهیزیه به زوج های جوان اظهار کرد: تلاش مسئولین باید در جهتی باشد که زمینه ازدواج آسان را برای جوانان در سطح جامعه فراهم سازند.

وی افزود: فرهنگ و آداب مردم باید به سمتی رود که دنبال تجملات برای ازدواج نباشند؛ بلکه زندگی حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) را ملاک زندگی خود قرار دهند لذا ساده زیستی والا ترین سبک زندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: ازدواج های پر خرج امروزی برای جوانان کشور سخت و نگاه آنها به ازدواج امری دست نیافتنی شده است.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: ساختن زندگی بر اساس زندگی مولی الموحدین و در پیش گرفتن ساده زیستی باید اولویت جوانان باشد زیرا آنها امیدِ گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطر نشان کرد: عید غدیر یک عید بزرگ میان مسلمانان بوده و ازدواج در شرف این عید و در روز این عید بزرگ از شایسته ترین أعمال است.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha