جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه حدیث ولایت

حوزه/ مسابقه بزرگ حدیث ولایت با اهدای ۱۴ پلاک طلای یاعلی و ۱۱۰ نگین انگشتری حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت ایام عید غدیر تا عید مباهله از ۳۰ تیرماه تا ۱۳ مردادماه مسابقه حدیث ولایت را در بستر فضای مجازی برگزار می کند.

این مسابقه در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی طراحی شده است که در بخش کودک با معرفی کتاب «خبر بزرگ» شامل داستان هایی کوتاه در رابطه با واقعه غدیر، ۷ سؤال از این کتاب مطرح شده و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود و مطالعه این کتاب دیجیتال به سؤالات پاسخ دهند.

همچنین در بخش نوجوان با طراحی ۷ عکس نوشت با عنوان «امامت را بشناس» مطلبی با زبان نوجوانانه پیرامون نحوه شناخت امام و چگونگی پیروی از امام ارائه شده که از هر عکس نوشت یک سؤال سه گزینه ای طراحی شده است.

در بخش عمومی نیز با طراحی ۷ عکس نوشت با عنوان «لبیک یا رسول الله» بخش های کوتاهی از بیانات پیامبر(ص) در روز غدیر به همراه ترجمه آن ارائه شده است که از هر عکس نوشت یک سؤال سه گزینه ای طراحی شده و شرکت کنندگان در صورت پاسخ صحیح به همه سؤالات در قرعه کشی جوایز این مسابقه شرکت داده می‌شوند.

هدایای این مسابقه ۱۴ پلاک طلای یاعلی و ۱۱۰ بسته معنوی شامل نگین انگشتری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می‌شود که به افرادی که پاسخ صحیح به سؤالات مسابقه داده باشند به قید قرعه اهدا خواهد شد.

گفتنی است: تا کنون با گذشت ۴ روز از آغاز این مسابقه بیش از ۸ هزار نفر در سه بخش این مسابقه شرکت کرده‌اند و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه بزرگ می‌توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی اینترنتی www.fatemi.amfm.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha