جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام مهدی طاهری
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ هیئتی در محرم تعطیل نیست، گفت: برگزاری هر هیئت بر عهده یکی از ادارات استان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز صبح در نشست مشترک ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و ستاد محرم اظهار داشت: در محرم امسال هیچ هیئتی تعطیل نیست اما تلاش می‌کنیم هیئت را با وضعیت بهتر، ظرفیت کمتر و گسترده‌تر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

وی افزود: در برگزاری مراسم عزاداری محرم باید بر مردمی بودن کار مراقبت کنیم و این حرکت باید حاکمیتی اما به دست مردم انجام گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد شبهات در عزاداری امام حسین(ع) بیان کرد: نباید در مواجه با این شبهات منفعلانه عمل کنیم.

حجت‌الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم، منطقه‌بندی و بخش‌بندی شهر را پیگیری کرده و مسئولیت هر منطقه را یک اداره برعهده می‌گیرد و همه ادارات باید در کمک کردن به مردم همراهی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح سفیر امام حسین(ع) قبل از محرم تصریح کرد: با این طرح پیشاپیش پیغامی را به بازار و مردم  می‌دهیم.

حجت‌الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه باید نمادهای مذهبی را احیا کنیم و با جلوه‌های بصری و سیاه پوش کردن شهر در تعظیم شعائر دینی نقش ایفا کنیم، اضافه کرد: برای این منظور یک برنامه در فضای مجازی اجرا می‌شود با این عنوان که «سهم ما در تعظیم شعائر حسینی قبل از محرم چقدر هست؟»


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha