سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تهیه ۸۰ هزار بسته غذای گرم با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان را آغاز کردیم و ان‌شاءالله در مناطق محروم استان توزیع خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، منوچهر دانشمند، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان اظهار کرد: توزیع مواد غذایی ایام دهه کرامت و ولایت باهمکاری گروه های جهادی یکی از برنامه های بزرگ ما بود که الحمدلله با لطف و عنایت خداوند توانستیم این برنامه را عملی کنیم.

وی افزود: تهیه و توزیع ۸۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵ هزار بسته پروتئینی در مناطق محروم استان هرمزگان عملی نمیشد مگر به لطف خداوند و همکاری گروه های جهادی در استان که از همه عزیزان پر تلاش در این حوزه قدردانی میکنم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در بخشی از این مراسم، اظهارداشت: در روایت توصیه شده هر کس در ایام غدیر مومنین را اطعام کند پاداش آن فرد در آخرت ۱۰۰ هزار برابر میشود؛ و اینکه وظیفه ما این است که تا می توانیم سهم مشارکت های مردمی را در تحقق عدالت اجتماعی افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، بیان کرد: بنیاد احسان که وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان هرمزگان است پیشگام این حرکت اجتماعی ارزشمند قرار گرفته است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: از فعالیت های انسان دوستانه بنیاد احسان تهیه ۱۵ هزار قطعه مرغ و ۸۰ هزار پرس غذا با همکاری مردم و گروه‌های جهادی تهیه و بین نیازمندان استان در روز عید غدیر  پخش خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha