جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه قروه گفت: کسانی که در وادی رسانه حضور دارند باید همیشه انصاف و اخلاق را رعایت کنند و از ابزار قلم، خدایی ناکرده برای انتقام گیری از افراد و یا سازمان‌ها استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه قروه امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، اظهار داشت:  تنها ۴ خبرنگار فعال و رسمی در این شهرستان فعالیت مستمر و متعهدانه دارند.

امام جمعه شهرستان قروه ادامه داد: از نهادهای مربوطه مانند پلیس فتا و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انتظار داریم که در بحث ساماندهی حوزه رسانه و فضای مجازی اقدامات عملی و لازم را در اولویت قرار دهند.

حجت الااسلام رستمی افزود: بی‌نظمی‌هایی که در فضای رسانه‌ای قروه دیده می‌شود بی‌گمان می‌تواند خسارت‌ها و زیان‌های خود را به مرور به همه ما نشان دهد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم آموزش سواد رسانه‌ای، تاکید کرد: کسانی که در وادی رسانه حضور دارند باید همیشه انصاف و اخلاق را رعایت کنند و از ابزار قلم خدایی ناکرده برای انتقام گیری از افراد و یا سازمان‌ها استفاده نکنند.

امام جمعه شهرستان قروه  به بحث اقامه نماز در ادارات اشاره کرد و گفت: باید کارهای فرهنگی بیشتر برای نهادینه سازی اقامه نماز در ادارات صورت گیرد.

حجت الاسلام رستمی در پایان با اشاره به ضرورت ساماندهی آتلیه‌ها، عکاسی‌ها و ... در شهرستان قروه، اظهار کرد: در بحث ساماندهی آتلیه‌ها و مراکز عکاسی تذکرهای لازم به صاحبان این مشاغل در شهرستان قروه داده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha