چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گلپایگانی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت رحلت عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی گلپایگانی پیام تسلیتی صادرکردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت رحلت عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی گلپایگانی به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی روحانی وارسته، مرحوم سلاله السادات حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید رضا حسینی گلپایگانی رحمة الله علیه موجب تاثر و تاسف گردید.

آن عالم جلیل القدر که دارای محاسن و مکارم اخلاقی بود، عمر پر برکت خود را در خدمتگزاری به آستان مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و خدمت به محرومان سپری نمود.

روحانی بزرگوار که مادح اهل بیت بود و اشعار بسیار زیبایی را در مدح و منقبت حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین سروده بوده و با زهد و ورع دوری از مظاهر فریبنده دنیا زینت دین و چراغی روشن برای هدایت مردم بود.

این مصیبت را به اهالی شریف گلپایگان بیت مکرم ایشان، آقازادگان محترم و جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدی تسلیت گفته ترفیع درجات آن فقید سعید و حشر و نشر با اجداد طاهرینش را از خداوند متعال مسئلت دارم

۱۶ذی الحجه ۱۴۴۲

لطف‌الله صافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha