شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقه غدیر

حوزه/ مسابقه بزرگ «عید سعید غدیرخم» به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در بخش فضای مجازی مسابقه بزرگ «عید سعید غدیر خم» را برای بانوان در گروه‌های سنی مختلف در سراسر کشور از طریق کانال مجازی آستان مهر به آدرس اینترنتی «astanehmehr@» برگزار می کند.

این مسابقه در کانال مجازی آستان مهر از امروز ۶ مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ مرداد ماه ادامه دارد و بانوان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه برای دریافت پاسخ سوالات کافیست #روزشمار_غدیر را در کانال آستان مهر جست‌وجو کنند.

همچنین بانوان علاقه‌مند برای پاسخ به سؤالات مسابقه باید به سایت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به آدرس «https://quiz.amfm.ir/eide_ghadir» مراجعه کنند.

در قالب این مسابقه محتوای خطبه غدیر، وقایع صورت گرفته در غدیر و شخصیت و جایگاه امیر المومنین به عنوان امام و وظیفه و رسالت مردم نسبت به امام جامعه در اعصار مختلف برای بانوان شرکت کننده در قالب عکس نوشته تبیین و توضیح داده می شود.

همچنین امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از طریق کانال‌های مجازی «معصومانه» برای دختران نوجوان و از طریق کانال مجازی «شده‌ام ۹ ساله» برای دختران تازه به تکلیف رسیده با محوریت غدیر و ماه ذی الحجه برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می کنند.

لازم به ذکر است، به بانوان شرکت کننده در مسابقه بزرگ «عید سعید غدیر خم» به قید قرعه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها هدایای تبرکی اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فهیمه رنجبرحسنی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    عالی