جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اجرای سرود در حرم حضرت معصومه

حوزه/ تولید و اجرای سرود «امیر عالم»، برگزاری چهار محفل جشن ویژه نوجوانان، تولید و انتشار ۴۶ محتوای رسانه ای، برگزاری مسابقه‌های حدیث ولایت و خانواده فاطمی و ارائه خدمات مشاوره خانواده و اتاق عقد از جمله برنامه‌های فرهنگی اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی در دهه ولایت و امامت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  اداره خانواده در دو واحد کودک و نوجوان و امور فرهنگی خانواده برنامه های متنوعی را برای دهه ولایت و امامت تدارک دیده است که به صورت حضوری و در بستر فضای مجازی اجر می‌شود.

تولید سرود «امیر عالم» در موضوع غدیر توسط گروه سرود سفیران کریمه از جمله فعالیت های واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت است که در صحن‌های مختلف در ایام دهه ولایت اجرا شده و تولید رسانه‌ای آن هم انجام و همزمان با عید غدیر از بسترهای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

این گروه سرود که متشکل از ۲۵ نوجوان ۱۲ تا ۱۶ ساله است هر ماه به مناسبت های مختلف یک سرود را آماده و اجرا می‌کنند که به صورت رسانه ای نیز تولید، تدوین و منتشر می‌شود.

از دیگر برنامه های واحد کودک و نوجوان برای دهه ولایت و امامت برگزاری ۴ محفل جشن ویژه نوجوانان به همراه مسابقه و اهدای جوایز در شبستان شماره ۴ مسجد اعظم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها است که تا کنون سه محفل آن برگزار و یک محفل نیز در روز عید غدیر ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

تولید ۲۸ عکس‌نوشت، ۱۰ استوری موشن و ۸ کلیپ با موضوع دهه ولایت توسط مرکز نوجوانان فاطمی برای پخش در فضای مجازی کودک و نوجوان آستان از دیگر فعالیت های واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت است.

همچنین واحد امور فرهنگی اداره خانواده نیز با تولید ۱۰ کلیپ از سخنرانی‌های حجت الاسلام پناهیان مسابقه خانواده فاطمی را از عید غدیر تا عید مباهله برگزار خواهد کرد.

در بخش مشاوره نیز ۳۰ کارشناس مشاوره خانواده در موضوعات مختلف در این ایام به زائران مشاوره می دهند که صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ مخصوص بانوان و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه خانواده و برادران است و همچنین اتاق عقد حرم مطهر نیز با ظرفیت ۳ اتاق عقد در این ایام به زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت خدمت رسانی می‌کند.

گفتنی است: اداره خانواده در دهه ولایت مسابقه حدیث ولایت را هم در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی با معرفی محتواهای مرتبط با غدیر برگزار می کند که این مسابقه تا ۱۳ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و تا کنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده اند و در پایان به ۱۲۴ نفر به قید قرعه پلاک طلای یا علی و نگین انگشتری به همراه بسته های فرهنگی اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha