شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مداحان و قاریان با آیت الله سعیدی

حوزه/ جمعی از قاریان و مداحان ستاد نماز جمعه استان قم در آستانه عید غدیر با حضور در سالن محراب حرم بانوی کرامت، با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مداحان و قاریان ستاد نماز جمعه استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

قرائت قرآن کریم توسط قاریان، مداحی مداحان در وصف امام علی علیه‌السلام و شعرخوانی شاعران در وصف عید غدیر از بخش‌های مهم این دیدار بوده است.

آیت‌الله سعیدی در این دیدار با اشاره به جایگاه نماز جمعه در اسلام تاکید کرد: این تریبون موجب تقویت ارتباط مردم با حکومت اسلامی می‌شود به همین علت همیشه منافقان و مخالفان اسلام به دنبال تخریب آن بوده و هستند.

وی با تاکید بر لزوم ‌بزرگداشت عید غدیر عنوان کرد: هر چند امسال نیز همانند سال گذشته شرایط متفاوتی پیش آمده اما ما باید همه تلاش خود را برای بزرگداشت این عید به ویژه با استفاده از بستر فضای مجازی بکارگیریم.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار حجج اسلام هادی‌خانی، مقدس‌زاده، خورشیدی و سیدنزارهاشمی و همچنین مداحان علم‌خواه، اسدالهی و مالکی‌نژاد حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha