سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مقابر حرم حضرت معصومه

حوزه/ مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت، گفت: افزایش میزهای پاسخگویی به سؤالات شرعی، افزایش ساعات بازدید از مقابر حرم، اختصاص غرفه سه نمایشگاه حریم حرم به موضوع غدیر شناسی و اجرای زنده سرود در صحن‌ها از جمله خدمات فرهنگی حرم مطهر به مناسبت عید غدیر است.

به گزارش برگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا انصاری در گفت‌وگویی با اشاره به خدمات فرهنگی ارائه شده در حرم مطهر بانوی کرامت در دهه ولایت ابراز کرد: در این دهه به دلیل استقبال بیشتر زائران میزهای سیار پاسخگویی به احکام شرعی افزایش یافته است و بعد از ظهرها یک میز در ورودی شبستان امام خمینی(ره) و یک میز در صحن امام هادی علیه السلام به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران پاسخ می‌دهند.

وی افزود: همچنین در دهه ولایت و امامت ساعات بازدید از مقابر حرم مطهر بانوی کرامت از جمله مقبره شیخ فضل الله نوری، مقبره پروین اعتصامی، مقبره شهید مفتح و سایر مقابر حرم افزایش یافته است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در نمایشگاه دائمی حریم حرم که با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها در پارکینگ شرقی حرم مطهر برپا است، غرفه ۳ این نمایشگاه در ایام دهه ولایت ضمن پرداختن به مقام علمی حضرت معصومه سلام الله علیها و نقل حدیث از این بانو به غدیر شناسی با محوریت حدیث غدیر اختصاص یافته است.

وی گفت: در ایام دهه ولایت هر روز ساعت ۱۹ یکی از گروه‌های سرود استان قم در صحن امام رضا علیه السلام و ساعت ۱۹:۳۰ در صحن صاحب الزمان(عج) اجرای زنده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha