جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح نخستین سایت ملی "دانشنامه جامع مجازی ویکی مهدویت" در اهواز

حوزه/ سایت "دانشنامه جامع مجازی ویکی مهدویت" هم‌زمان با عید سعید غدیر خم، در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سایت "دانشنامه جامع مجازی ویکی مهدویت" هم‌زمان با عید سعید غدیر خم، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان رونمایی و آغاز به کار کرد.

بنا به گفته علی طاعتی مدیر این ویکی مدیا، این سایت برای اولین بار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی رونمایی و قابل دسترسی برای عموم مردم از جمله طلاب و دانشجویان است.

همچنین در این سایت مطالب و محتواهای مهدویت مطابق با آحاد جامعه ارائه خواهد شد که توسط متخصصین این حوزه جمع‌آوری و به‌روزرسانی می‌شود.

«امام زمان(عج) از منظر قرآن»، «تاریخ»، «اهل سنت»، «احادیث»، «کتاب‌شناسی مهدویت»، «اماکن»، «سبک زندگی مهدوی»، «آشنایی با فرق و انحرافات» از جمله مباحثی است که در فاز نخست این سایت قابل استفاده است.

 در این مراسم نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان و جمعی از فعالین حوزه مهدویت نیز حضور داشتند.

قابل ذکر است، در بخشی از این مراسم، از طریق ارتباط تصویری با حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی، رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، پیرامون مطالعات انجام شده در این حوزه و جایگاه ایجاد «دانشنامه جامع مجازی ویکی مهدویت» بحث و ارائه نظر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha