جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تلویزیون اینترنتی

حوزه/ همزمان با عید سعید غدیرخم و با حضور جمعی از مدیران و فعالان فضای مجازی آیین آغاز به کار تلویزیون اینترنتی پاسخ، ویژه پاسخگویی به شبهات غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این مراسم که با تلاوتی از آیات نورانی کلام وحی با موضوع امامت و ولایت قرائت گردید، حیدری از کارشناسان مرکز پاسخگویی به سوالات دینی و مجری این مراسم به معرفی برخی از فعالیت های این مرکز به ویژه تلویزیون اینترنتی پاسخ با محوریت پاسخگویی به شبهات غدیر خم پرداخت.

وی افزود: تلویزیون اینترنتی پاسخ با همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، فعالیت آزمایشی خود را از رمضان سال جاری شروع کرده و تا کنون مجموعه نشست‌های علمی و مدارس فصلی در موضوعات گوناگون شبهه پژوهی و پاسخ به شبهات را به صورت زنده پوشش داده است.

این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی ادامه داد: این شبکه تلویزیون اینترنتی با هدف ارائه پاسخ های چند رسانه ای و روزآمد به شبهات در بستر رسانه و فضای مجازی و با همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه راه اندازی شده است.

حیدری گفت: در حال حاضر نیز تلویزیون اینترنتی پاسخ، هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۱۷ به بحث و گفت و گو و ارائه پاسخ به شبهات روز می پردازد.

به گفته مسئولین این مرکز تا عید سعید غدیر خم امسال، پخش برنامه ها به چهار روز در هفته خواهد رسید که شامل برنامه های زنده، تولیدی و تأمینی خواهد بود.

همچنین علاقه مندان به مباحث مرتبط با پاسخگویی به شبهات دینی می توانند نشست ها و مدارس شبهه پژوهی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات را به صورت زنده از این شبکه مشاهده نمایند.

تلویزیون اینترنتی پاسخ از طریق آدرس pasokh.tv با اینترنت رایگان قابل مشاهده است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی شکرالهی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    عرض سلام و امتنان از جلسات برای استفاده مجدد باید به کجا مراجعه کرد. با تشکر