سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران زمینه دفن ابرقدرت های شرق و غرب را فراهم کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم در مقابل استکبار ایستاده و با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) این شهر برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار داشت: در تاریخ اسلام هیچ‌ مُبلغی به اندازه زهرای مرضیه(س) در دفاع از واقعه غدیر و ولایت برنیامده است.
نماینده ولی فقیه در کاشان افزود : ولایت محصول زحمات و مجاهدت حضرت فاطمه زهرا (ع) است، ضمن اینکه آن حضرت اولین قربانی این راه هم بودند.
امام جمعه کاشان در ادامه باگلایه از نامناسب بودن برخی از برنامه های مراسم افتتاح کتابخانه آیت الله یثربی در دانشگاه کاشان، گفت: کتابخانه ای که به نام یک عالم بزرگ نامگذاری شده، نباید برنامه های آن بدین شکل برگزار می شد.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه دفن ابرقدرت های شرق و غرب را فراهم کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری  امام(ره) و مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم در مقابل استکبار ایستاده و با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.
امام جمعه کاشان، به منزوی شدن آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت: به قدری قدرت ایران در زمینه های مختلف در جهان پیشرفت کرده که هیچ کس فکر نمی کرد مشلات منطقه بدون ایران حل شود.
وی، به وجود منابع سرشار نفت و گاز، معاون و منابع طبیعی با ارزش در کشور اشاره و اظهار کرد: امیدواریم دولت جدید با برطرف نمودن مشکل مدیریتی بتواند مشکل اقتصاد، معیشت، اشتغال جوانان و .....را با پشتیبانی مردم حل کند.
  
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha