جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج اساتید تهران

حوزه/ همزمان با عیدغدیر، معاونین بسیج اساتید حوزه علمیه استان تهران با آیت الله خدیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در تهران، در این دیدار حجت الاسلام مجید بیک زاده معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی تولیت مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین تهرانی، از حضوربسیج اساتید و نقش چشمگیر اساتید بسیجی حوزه علمیه تهران در ایام کرونا همچون پرستاری در بیمارستانها، غسل و تکفین اموات کرونایی و حضور جدی در  رزمایش مواسات و همدلی  گزارشی ارائه کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر خسروشاهی،ضمن تشکر از زحمات طلاب جهادگر و مدافعان سلامت، این عمل را در مقام اثبات، کار بسیار خوبی دانست.

تولیت و مدیر مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین تهرانی  در ادامه حاج شیخ مرتضی حائری(ره) را نمونه‌ای عالی در زمینه زنده کردن یاد خداوند در دل مردم معرفی کرد و گفت: مردم نه با منبر و سخنرانی، بلکه با نگاه به سیما و رفتار ایشان به یاد خدا و دین می‌افتادند.

استاد حوزه علمیه تهران با بیان اینکه خوب است طلبه، بسیجی و انقلابی باشد، تصریح کرد: در کنار انقلابی گری، سنت حوزه باید حفظ شود و اساتید بسیجی حوزه هرجا که طلاب انقلابی را می‌بینند از آنها بخواهند که ضمن حفظ روحیه جهادی و انقلابی از سنت اصیل حوزه که عالم عامل پروری است غافل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی در پایان با یاد و خاطره حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، گفت: مردم عاشق و علاقه مند مباحث علمی و فقهی امام نبودند، بلکه مردم امام را به عنوان اسوه دینداری و اخلاق میشناختند و عمل مجاهدانه و سیمای الهی حضرت امام مردم را شیفته کرده بود و این انتظار می رود بسیج اساتید حوزه های علمیه در خصوص پررنگ شدن اخلاق در مدارس علمیه گام مهمی بردارد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha