پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یوسف جمالی

حجت الاسلام جمالی از تشکیل بانک اطلاعات انقلاب اسلامی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت ۱۲ مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این نهاد ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به دستور حضرت امام خمینی(ره) در کشور تاسیس شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طی یک سال اخیر به دلیل محدودیت ها و شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور همه برنامه های ما تحت شعاع قرار گرفت.

وی در خصوص شیوه اجرای برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه برنامه ها در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و مجوز ستاد کرونا برگزار شدند.

جمالی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، اما برای رساندن پیام این روز مقدس برنامه های مختلفی پیرامون این موضوع در شهرستانهای بوشهر برگزار شد.

وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گفت: این  برنامه یکی از برنامه های شاخصی است که هر ساله برگزار می شود، اما سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی برگزار شد.

جمالی در خصوص چشم انداز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ابراز کرد: چشم انداز ۱۴۰۴ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از سوی مرکز ابلاغ شده که الحمدلله تا کنون همه اهدافی که برای استان در نظر گرفته شده، محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه ها تشکیل بانک اطلاعات انقلاب اسلامی استان بوشهر است که برای این کار نیاز است مردم اسنادی را که  مربوط به دوران انقلاب اسلامی دارند به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha