سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع) از سردار سلامی اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی در این استان را درخواست کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی شیوع مجدد و گسترده بیماری کرونا در استان بوشهر حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان طی نامه‌ای مشترک به سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست کردند که سپاه جهت اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی برای کمک به درمان بیماری کرونا در استان بوشهر اقدام نماید.

در بخشی از این نامه آمده است: از آن فرمانده گرانقدر تقاضا می‌کنیم به جهت وضعیت حاد بیماری کرونا و عدم توان پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان بوشهر به جهت اشغال کامل ظرفیت بیمارستان‌ها و کمبود کادر درمان و تجهیزات مورد نیاز، عنایت فرموده و با اعزام بیمارستان صحرایی مجهز، به همراه کادر درمان و همچنین تعدادی پزشک، پرستار و تجهیزات مورد نیاز به استان بوشهر موافقت فرمایید. 

همچنین در این نامه ذکر شده است: به حسب گزارش مسؤول محترم ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا، این استان، نیاز به ۹ پزشک (متخصص عفونی، داخلی و بیهوشی) و ۵۰ پرستار و ۱۰ کمک پرستار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha