پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خیریه

مدیر خیریه کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا اصفهان گفت: خادمیاران در این کانون؛ حامیان ذریه حضرت زهرا(س) بوده و در امور مختلف از مشکلات آنان گره گشایی می کنند.

حسین مصری پور، مدیر خیریه کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به خدمت خادمیاران در این کانون به صورت خانوادگی، اظهار داشت: غذاها، سبدهای ارزاق، جهیزیه و ... که برای کمک به مددجویان مصوب می شود، به وسیله خادمیاران و همسران آنها یعنی به صورت خانوادگی همراه با نوعروسان و با ماشین شخصی به منزل آنها منتقل و به شکل آبرومندی به دست خانواده های سادات نیازمند می رسانند.

مدیر خیریه کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا افزود: خادمیاران در این کانون؛ حامیان ذریه حضرت زهرا(س) بوده و در امور مختلف از مشکلات آنان گره گشایی می کنند.

مصری پور در ادامه با اشاره به اقدامات کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا در ایام ماه ذی الحجه به ویژه دهه ولایت، اظها کرد: در ابتدای ماه ذی الحجه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با هزینه ای بالغ بر۳۰۰ میلیون تومان، برای ۶۰ نوعروس سادات چند قلم از اجناس اصلی جهیزیه مانند یخچال، اجاق گاز و ماشین لباسشویی تهیه شد.

وی در ادامه از ذبح ۳۰ گوسفند در عید قربان خبر داد و اضافه کرد: با اجازه هایی که از دفتر مراجع گرفتیم، تصمیم بر این شد که این قربانی ها را در دهه ولایت توزیع کنیم و با هم افزایی که با هیئت های مذهبی داشتیم، توانستیم ۱۱۰ هزار غذا را در روز عید غدیر با همکاری موکب حضرت ابواالفضل(ع) به دست مردم برسانیم.

مصری پور از توزیع ۴۰ هزار وعده کباب و جوجه کباب با همکاری هیئت حضرت ابوالفضل(ع) در روز عید غدیر خبر داد و گفت: در هیئت علوی نیز به همین شکل همکاری و هم افزایی داشتیم و در هیئت پامنار که معروف به خیریه سایه بان هست، هم در این دهه، روزی پنج هزار غذا توزیع شد که هزار وعده از آنها را به نیازمندان تحت پوشش خیریه سادات دادیم.

مدیر خیریه کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا اصفهان بیان کرد: به نیت سن حضرت زهرا(س) ۱۸ قلم از اقلام اصلی سبد غذایی، شامل تمامی حبوبات، چای، برنج، روغن، رب و ماکارانی در ۳۱۳ بسته به تعداد یاران امام زمان(عج) به صورت شکیل در اختیار سادات نیازمند قرار دادیم.

مصری پور تاکید کرد: در بین حدود ۸۰۰ خیریه ای که در اصفهان وجود دارد، تنها خیریه ای که توانمندسازی سادات را وظیفه خود می داند، همین خیریه سادات بنی الزهرا است که در خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا چهار راه تختی آخر کوچه ۱۱ واقع شده است.

موسسه خیریه ای که به سادات محروم رسیدگی می کند

موسسه خیریه ای که به سادات محروم رسیدگی می کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناهید IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    باسلام واحترام اینجانب کارگرخدمات منازل هستم ودارای دو فرزند سادات ولی ب دلیل کرونا مدتی است ک بیکارشده ام وقادرب تامین معیشت بچه هانیستم ازشماخواهشمندم درصورت امکان کمکم کنید صمیمانه ازشما متشکرم
  • معصومه سادات موسوی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 1
    سلام من هم جزسادات هستم وتازه ازشوهرم جداشدم بچه هام پیش خودم هستنداگه میشه به منم رسیدگی کنیدممنون
  • معصومه سادات موسوی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    من هم ب کمک نیازدارم2
    • سیدمحمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      سلام منم نیازمندم دست راستم نقص عضو هست سیدهم‌ هستم تشکر
  • سید یحیی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام من سید یحیی... ۴۰سال سن دارم متاهل کارگر حدود۱۰۰ملیون چک برگشتی و طلبکار دارم مستاجر صابخونه جواب کرده پول پیش هم نداریم مرد کمک هستید هر چه خمس امکانش وجود داره.
  • زهرامحمدی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    باسلام بنده تازه عقدکردم ولی ب علت اعتیادداشتن پدرخانواده قادر به تهیه جهیزی نبودم والان ازشمادرخواست کمک دارم
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام وقت بخیر از سادات رضوی ام‌۴۲سال سن دارم سه بچه دارم تا حالا قسمت نشده به بابوس جدم آقا امام‌ رضا برم اگه‌امکانش هست کمکم‌کنید ما هم بریم پابوس اق
  • سیده توران IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام وقت بخیر 42سال سن دارم دارای سه فرزند به دلیل مشکل مالی تا حالا نشده به پابوس جدم آقا امام‌ رضا برم اگه‌امکانش هست کمک کنید ماهم به پابوس آقا بریم‌
  • زهرا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    سه فرزند سادات دارم همسرم هم عمل قلب انجام داده وبیماراست پسربزرگم ازدواج کرده وبرای امرارمعاش هیلی مشکل دارد حتی وسایل منزل یا رهن خانه ندارد وخانه ای برای زندگی ندارد من هم توان مالی ندارم کمکش کنم. خیلی به کمک مالی احتیاج داریم. ممنون میشم کمک کنید