چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ سردار بوعلی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر با همکاری سایر نهادها در منطقه گردخون عملیات بهسازی و تسطیح معابر خودرویی و پیاده روها و همچنین اجرای پروژه سیستم دفع آب های سطحی را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یداله بوعلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی سپاه فجر در منطقه گردخون شیراز با بیان اینکه حضور بسیج سازندگی در محلات و مناطق محروم مایه امید و نشاط اهالی این مناطق است، اظهار کرد: پروژه هایی که بسیج سازندگی در این محلات در دست اجرا دارد با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند و نسبت به بازدیدی که چند ماه قبل  از این مناطق داشتیم شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی از محلات و مناطق حاشیه کلانشهر شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر در سال جاری است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر با همکاری سایر نهادهای اجرایی در محله گردخون عملیات بهسازی و تسطیح معابر خودرویی و پیاده روها و همچنین اجرای پروژه سیستم دفع آب های سطحی را دنبال می کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: این پروژه ها یکی از مطالبات اصلی ساکنان این محله بوده که علاوه بر زیباسازی سیمای ظاهری معابر، اثر مستقیم بر کیفیت زندگی و سهولت دسترسی در این منطقه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت توجه هر چه بیشتر مسئولان استان فارس به محلات حاشیه کلانشهر شیراز، گفت: با رسیدگی به موقع به مشکلات این مناطق و ارائه خدمات مطلوب به این محلات شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر مردم و کاهش قابل توجه آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک نهادهای متولی علاوه بر پروژه های جاری که تشریح شد پروژه هایی مثل اماکن ورزشی، آموزشی و مذهبی نیز برای اهالی بخصوص نوجوانان و جوانان این منطقه اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha