شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم نجمه فرزانه

حوزه/ نهمین و دهمین قسمت از فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه ۱۰ و سه شنبه ۱۲ مرداد ماه حوالی ساعت ۲۱ با هدف به چالش کشیدن موضوعات و مسائل مرتبط با حجاب و عفاف روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه ی پیش رو این سوال مطرح می شود که: چه نسبتی میان عدم توجه به عفاف و حجاب و دین گریزی وجود دارد؟
فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش ها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور نجمه فرزانه "کارشناس فرهنگی و فارغ التحصیل رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تهران" و فاطمه جعفری فرد "دانشجوی ممتاز، استعداد درخشان و از فعالان حوزه حجاب و سبک زندگی" نسبت میان عدم توجه به عفاف و حجاب و دین گریزی را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد داد. 
بازپخش برنامه چراغ را می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵ بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۴۷  ارسال فرمایید.
 "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha