جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 971133
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
پلدشت

۶۳ گروه جهادی در زمینه های محرومیت زدایی، آب رسانی، توزیع بسته های معیشتی و آموزش در شهرستان پلدشت مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از آذربایجان غربی حجت الاسلام وحید طالبی، امروز در نشستی با گروه های جهادی پلدشت که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان این که هر کجا  انقلابی و جهادی عمل کرده ایم، پیروز شده ایم، اظهار داشت: با کار جهادی هیچ بن بستی وجود ندارد و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: گروه های جهادی وظیفه شناس هستند و همیشه در برهه های حساس مثل سیل، زلزله، کرونا و دیگر مقاطع به کمک مردم و انقلاب آمده اند.

در ادامه این نشست، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی پلدشت گفت: هم اکنون ۶۳ گروه جهادی در سطح شهرستان پلدشت در حال فعالیت هستند و  طی سال ۹۹ بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر روز فعالیت کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان این که گروه های جهادی از اول سال تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر روز فعالیت جهادی داشته اند، افزود: محرومیت زدایی، آب رسانی، توزیع بسته های معیشتی و آموزش قسمتی از فعالیت گروه های جهادی در شهرستان پلدشت است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha