جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غدیر ابلاغ رسالت

حوزه/ حجت‌الاسلام سید محمد مصطفوی مسئول اجرایی برنامه غدیر ابلاغ رسالت، گفت: پاسداشت و اهمیت‌دادن به واقعه غدیر هدف اصلی این برنامه بود.

حجت‌الاسلام سید محمد مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به برگزاری برنامه غدیر ابلاغ رسالت که به مناسبت عید غدیر به مدت سه شب در کوه خضر نبی قم برگزار شد اظهار داشت: یک ماه قبل از عید غدیر خم بر اساس طرحی که مسئول گروه فرهنگی تبلیغی نجم حجت‌الاسلام محسنی مبنی بر انجام یک کار جهادی و تبلیغی برای عید غدیر ارائه کرد، جلسه‌ای برگزار شد و اعضای گروه نظرات خودشان را دادند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در خصوص محتوی کار هم جلسات دیگری برگزار و برنامه‌های تخصصی برنامه‌ریزی شد.

حجت‌الاسلام مصطفوی تاکید کرد: غرفه پرسش‌وپاسخ‌های غدیر به‌خصوص پاسخ به شبهه‌ها در این زمینه، غرفه هنرهای تجسمی برای جذب مخاطب در رشته‌های خطاطی، نقاشی و شن نقاشی و غرفه نقاشی کودکان سه غرفه‌ای اصلی این برنامه را تشکیل می‌دادند که در هر سه غرفه از اساتید حوزه استفاده شد.

پاسداشت و اهمیت‌دادن به واقعه غدیر هدف اصلی برنامه غدیر ابلاغ رسالت بود

وی بیان داشت: یک ویژه‌برنامه هم دیده شده بود که برنامه‌های مختلفی در آن اجرا می‌شد که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سخنرانی، مداحی، اجرای مسابقات، تواشیح، سرود، اجرای نماهنگ، اهدای جوایز و ... اشاره کرد.

مسئول اجرایی برنامه غدیر ابلاغ رسالت تصریح کرد: شب عید غدیر اوج برنامه‌های ما بود به‌طوری‌که برگزاری مسابقات مختلف، اجرای چندین تواشیح و سرود و نورافشانی در این شب صورت گرفت.

پاسداشت و اهمیت‌دادن به واقعه غدیر هدف اصلی برنامه غدیر ابلاغ رسالت بود

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه پاسداشت و اهمیت‌دادن به واقعه غدیر بود چرا که این اتفاق بسیار بزرگی در تاریخ اسلام است به‌طوری‌که علما در این باره می‌فرمایند: اگر غدیر به‌درستی شناخته می‌شد شاید حادثه عاشورا رخ نمی‌داد.

حجت‌الاسلام مصطفوی بیان داشت: علاوه بر این اهمیت غدیر در اصل ولایت و امامت امامان نیز بارها مورد تاکید بزرگان قرار گرفته است.

وی افزود: بحمدالله استقبال بسیار خوبی از این برنامه‌ها صورت گرفت که مایه دلگرمی ما شد.

پاسداشت و اهمیت‌دادن به واقعه غدیر هدف اصلی برنامه غدیر ابلاغ رسالت بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha