پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زندان

۲۲ نفر از خانواده های اولیای دم در کاشان که با بخشش و عطوفت رضوی قاتل فرزندان خود را بخشیدند و از قصاص صرف نظر کردند، با هزینه موسسه خیریه امام رضا(ع) شهرستان آران بیدگل زائر حرم رضوی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محسن محبوبی، رئیس زندان کاشان در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت :۲۲ نفر از اقوام خانواده اولیای دم در کاشان که با بخشش و عطوفت رضوی قاتل فرزندان خود را بخشیدند و از قصاص صرف نظر کردند با هزینه موسسه خیریه امام رضا(ع) در شهرستان آران بیدگل زائر حرم رضوی شدند.
وی با اشاره به اینکه دوم تیر همزمان با دهه کرامت یک قاتل با حضور خادمان حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید از اجرای حکم قصاص نجات یافت و بخشیده شد، افزود: آستان قدس رضوی بدنبال رضایت و بخشش پدر و مادر جوان زیارت مشهد مقدس را با تقبل تمامی هزینه‌های اسکان، پذیرایی و رفت و برگشت اولیای دم و یک همراه را هدیه کرد.
محبوبی ادامه داد: موسسه خیریه امام رضا(ع) در شهرستان آران بیدگل نیز هزینه‌های اسکان، پذیرایی و رفت و برگشت ۲۲ نفر از خانواده های اولیای دم به مشهد مقدس و اعطای یک کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به هر یک از آنها را متقبل شد و روز یکشنبه ۱۰ مرداد آنها را از طریق قطار به خراسان رضوی اعزام کرد.
وی اضافه کرد: وجود همین فرهنگ عفو و بخشش، روحیه نوع‌دوستانه، کمک‎های مومنانه و خیرخواهانه کاشانی‌ها از خرداد سال ۹۹ تا پایان خرداد ۱۴۰۰، ۱۳ مددجو را از قصاص و اجرای حکم نجات داده است.
محبوبی از توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیون تومان نیز بین ۲۰۰ خانوار از مددجویان زندان کاشان به مناسبت عید بزرگ ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) خبر داد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha