چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: برخی از افراد ضعف عملکرد دیگر نهادها را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت می دهند، لذا انتقاد و توهین نابجای این افراد نسبت به عملکرد این نهاد انقلابی درست نیست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار رؤسای سابق و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که به مناسبت سالگرد تأسیس این شورا در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب  با فرمان تأسیس نهادهای انقلابی تدبیری اندیشیده اند که بعد از گذشت سال ها این نهادها اثرگذاری خود را نشان داده و اهمیت آن ها روشن و مشخص می شود.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) با هوشمندی و کیاست دستور تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را دادند که برکات آن ماندگار است، ادامه داد:  مسئله تبلیغات اسلامی بسیار مهم و حیاتی است، چرا که دنیا براساس و محور تبلیغات اداره می شود و کشورهای مختلف برای تبلیغات مبالغ زیادی را هزینه می کنند و این امر سبب پیشرفت و تعالی کشورها شده و عدم وجود تبلیغات سبب افول قدرت ها در جهان می شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تاکید بر این که در طول مدت فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فرازها و نشیب هایی اتفاق افتاده است، اما در کل این نهاد در هر دوره ای وظیفه خود را به خوبی انجام داده است، افزود: کار و فعالیت در این نهاد نیازمند مجاهدت و تلاش شبانه روزی مخصوصاً در ایام مناسبت های خاص است که موجب استرس و فشار کاری زیادی می شود.

وی اضافه کرد:  برخی از افراد ضعف عملکرد دیگر نهادها را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت می دهند، لذا انتقاد و توهین نابجای این افراد نسبت به عملکرد این نهاد انقلابی درست نیست.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی تصریح کرد: تمامی اعمال و فعالیت های انسان در محضر خداوند ثبت و ضبط می شود، لذا هر چه در این مسیر سختی بیشتر باشد اجر و ثواب نیز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 0
    شورای تبلیغات اسلامی دراینهمه سال برای ترویج احادیث اهل بیت ع چیکار کرده؟هیچکار. اینهمه بودجه رو کجا هزینه میکنید؟