شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 971482
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
مارگون

امام جمعه مارگون با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: شهرستانی که هنوز در آن استقرار ادارات صورت نگرفته، چگونه می تواند از عهده حل مشکلات مردم روستاهای همجوار بر آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه » از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام رحم الله خواجه پور، امام جمعه مارگون امروز در دیدار با سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، گفت: شهرستان مارگون شهرستانی کمتر توسعه یافته و با مشکلات عدیده ای از جمله جاده ای و زیرساختی مواجه می باشد.

امام جمعه مارگون ادامه داد: بسیاری از مسئولان، منطقه زیلایی و سیلاب بلوار را از نزدیک مشاهده نکردند تا ببینند مردم این مناطق در چه وضعیت بسیار بدی به سر می برند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در شهرستان مارگون فراهم نیست، اظهار کرد: شهرستانی که هنوز در آن استقرار ادارات صورت نگرفته، چگونه می تواند از عهده حل مشکلات مردم روستاهای همجوار بر آید .

امام جمعه مارگون در پایان از دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه دعوت کرد تا در منطقه جهت بازدید از مشکلات و رفع آن حضور پیدا کنند .

در این دیدار سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و دغدغه ی امام جمعه شهرستان مارگون در جهت رفع مشکلات، گفت: بعد از دهه ی اول محرم با جمعی از مسئولان استانی و کشوری به منطقه مارگون سفر خواهیم کرد.

انتهای  پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha