پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زراعت

حوزه / تفاهم نامه همکاری علمی میان دانشگاه کاشان و مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام منعقد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر عباس زراعت، رئیس دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه امکان خدمات پژوهشی رایگان برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان در مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام فراهم می شود.

وی همکاری در برگزاری همایشهای علمی مشترک و ترغیب اساتید به حضور و مشارکت علمی موثر در پروژه‌های علمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، استفاده از توان، ظرفیت‌ها و همکاری افتخاری اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان در جراستای تشکیل تیم‌های مشاوران علمی (در زمینه ری شناسی، تدوین دانشنامه‌ها، داوری علمی و هیئت تحریریه) را از موارد این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری در راستای تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی به صورت مشترک در محورهای موضوعی ری شناسی و آستان پژوهی و همچنین انتقال تجارب علمی و آموزشی طرفین فراهم می شود.

رئیس دانشگاه کاشان افزود: فراهم آوردن مقدمات همکاری موزه نجوم آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام با رصدخانه دانشگاه و رصدخانه ملی از دیگر موارد مورد توافق این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه که به مدت پنج سال اعتبار دارد به امضای رؤسای دانشگاه کاشان و مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) رسید.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha