پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خواستار توسعه همکاری ها و مشارکت های این مرکز و معاونت مهر (مجازی، هنر و رسانه) دفتر تبلیغات اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به معرفی این مرکز پرداخت و گفت: در این مرکز، ایده‌های خلاق و نوآورانه که قابلیت ترویج ارزش‌های فرهنگی به صورت تاب‌آور را داشته باشد پذیرش می شوند.

وی افزود: از طریق حمایت‌های آموزشی، مشاوره‌ای، امکاناتی و مادی سعی می‌شود، شرایطی فراهم آید که ایده‌های پذیرش شده به بلوغ رسیده و بتوانند در قامت یک خدمت یا محصول فرهنگی در گستره‌ی جامعه‌ی اسلامی زمینه ساز نشر و توسعه ارزش‌های فرهنگی و دینی بشوند.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی اظهار داشت: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق توانسته ایم در عرصه های مختلف ارتباطات مؤثری را با مراکز نخبگانی نهادهای حوزوی نظیر جامعه الزهرا(س)، جامعه المصطفی و دیگر مجموعه ها برقرار کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: برای این منظور اپلیکیشنی طراحی شده است که آزمون ها و پرونده های آموزشی به آن اضافه می شود.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خاطرنشان کرد: مبنای ما در ارائه آموزش این است که محتوای آموزشی به صورت ۲۴ ساعته در اختیار علاقه مندان قرار گیرد و از این حیث محدودیتی برای این عزیزان نداشته باشیم.

وی در پایان خواستار همکاری و مشارکت بیشتر معاونت فضای مجازی ، هنر و رسانه و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha