سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان

حوزه/ آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در سمنان و امام جمعه مرکز استان، با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان، صبح پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مسئولان استانی و شهرستانی در حالی برگزار شد که تقدیر از چهار دهه امامت جمعه آیت الله شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو خبرگان یکی از بخش‌های این مراسم است.

بیشتر بخوانید:

خبر خبرگزاری حوزه تایید شد | «مطیعی» امام جمعه سمنان شد

قرار است در این مراسم در کنار تقدیر از شاهچراغی که از ابتدای انقلاب امامت جمعه در استان سمنان را برعهده دارد، حکم مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نیز که به امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده، به وی اعطا شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان متولد سال ۴۳ در سمنان است وی سابقه تدریس برای طلاب غیر ایرانی و تدریس دروس اصول فقه، شرح لمعه، عقاید، اخلاق، رسائل و مکاسب و کفایه در حوزه‌های علمیه را نیز در کارنامه دارد.

او همچنین رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان نیز بوده و از امروز به صورت رسمی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان معرفی خواهد شد.

گفتنی است این مراسم به صورت مجازی و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، چرا که شرایط شیوع کرونا در سمنان بسیار حاد بوده و هم اکنون این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

خبر تکمیل می‌شود…

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha