پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ هفتمين همايش حضرت سيد العابدين (ع)

حوزه/ نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بهره گیری از معارف صحیفه سجادیه را لازمه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد مرادی طی سخنانی در همایش حضرت زین العابدین(ع) و نیز افتتاحیه ساختمان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که در قم برگزار شد، اظهار داشت: یازده سال برگزاری کنگره امام سجاد(ع) با محوریت استان هرمزگان که در حال حاضر صبغه بین المللی پیدا کرده، بعد از عنایات الهی مرهون زحمات و تلاش های مخلصانه جمعی از فضلا، دانشمندان، مسئولان و دغدغه مندان است که باید از این منظر خدای متعال را بابت این توفیق در استان هرمزگان شاکر باشیم.

وی افزود: البته در سال های ابتدایی به شکل همایش برگزار می شد و بعد به کنگره ارتقا یافت و امید است که در آینده تبدیل به بنیاد شود تا بیش از پیش منشأ خیرات و برکات باشد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و ویژگی های برجسته استان هرمزگان گفت: این استان به لحاظ قرار گرفتن در حوزه خلیج فارس و دریای عمان و این که همسایه آبی سه کشور به شمار می رود، موقعیت برجسته ای دارد که باید از این ظرفیت ها در راستای شکوفایی استان و کشور بهره گیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما نباید از اهمیت فعالیت های فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن غافل شویم که بی شک در این راستا بهره گیری از گنجینه معارف صحیفه سجادیه ، لازمه انجام فعالیت های فرهنگی شایسته و مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

مرادی بیان داشت: مردم استان هرمزگان به شدت تشنه کسب معارف اهل بیت(ع) و معنویت هستند و در این راستا با مدد از نام و یاد امام سجاد(ع) و به خصوص صحیفه سجادیه ما باید در راستای پاسخ به نیازهای فکری، دینی و فرهنگی مردم حرکت کنیم.

علی علامه زاده، دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) نیز ضمن گزارش کوتاهی از فعالیت های صورت گرفته در این کنگره گفت: در حال حاضر به برکت نام امام سجاد(ع) ، این کنگره به شکل بین‌المللی در بیش از ۲۰ کشور برگزار می شود و بسیاری از مردم کشورمان نیز استان هرمزگان را به نام حضرت می شناسند که این توفیقی برای ما به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha